Üniversiteye ilk sene girdiğinde zaten görüyorsun oradaki herkes senden 2-3 hatta 4-5 yaş bile büyük olabiliyor. Öyle pek de mühim olan bir konu değil, sayılara takılı kalma boşver. Çalış ki ilk seneden gir üniversiteye, şimdilik yapabileceğin bu olur.