Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün denize gittim krem sürdüm fakat bi işe yaramadı bide beyaz tenliyim kızarmış tavuk gibi yandım ve canım acıyor bu acıya ne iyi gelir?
Merhaba.
Beyaz tenlilerde en iyi yol tedbirli olmak fakat siz bunu anlamışsınız yanık kremi silverdin var bildiğim lakin ne derece yanığınız var bilmiyorum umarım faydası olur.