Bazı çocuklar asla elini tutturmuyor, hareketini böyle bir aparatla kısıtlamak çok mantıklı bence. Sadece tasmayı çağrıştıracak şekilde tutulması şık değil, belki etik de olmayabilir. Sizin görüşünüz nedir?