Hocam ben biontech oldum. Kolda ağrı oldu onun dışında bir şey olmadı ama bunun etkisi belki 10 belki 20 yıl sonra görünür diyorlar. Biontech'te MRNA hücreleri mi öyle bir şeyden oluyormuş yani ileride geninde falan bir sıkıntı olur demişlerdi bana çok sallamadım da hadi hayırlısı olsun. Sinovac'ta ölü hücrelerden olduğu için ileride bir sıkıntısı olmuyormuş ama az koruma sağlıyor diyorlar valla bende bilmiyorum Turkovac'ta Sinovac'ın çakması gibi geliyor bana.. Baktılar Sinovac olmuyorlar Türkovac yapalım dediler gibi geldi bilemiyorum