Merhabalar,
İstanbulda pişmeye başladım. Vantilatör alacağım ama 1 kere alıp kullanmak istiyorum uzun bir süre. MAX 250 ₺ şeklinde tavsiyelerinizi yazarsanız sevinirim.
Aklımda ;
Bu ürün var kullanan var mı daha önce belirtirse sevinirim. Sessiz ve iyi çalışması yeterlidir benim için. Bütçede bir vantilatör için iyi diye düşünüyorum.