Eyup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım son zamanlarda r10da fazla takılıyorum rüyamda r10 tasarım konum siliniyordu yenisini açmak zorunda kalıyordum yeni açtığım konuda referanslarım gitmişti konudaki görseller açılmıyordu yönlendirme bağlantılar bozuktu ciddi ciddi az önce terle içerinde uyandım r10 ruhuma işledin reonnnn
Ben de birzamanlar webmastersitesinde yöneticiyken ruyamda orayı görüyordum sürekli şikayetler geliyordu birçok kişiyi banlıyordum felan Hey gidi günler