r10'un açıldığı gün gelenlerden tanıdıklarım vardı ama yıllardır görmedim. Ben görmüş olsam da onlar tanımaz. O dönemki kullanıcı adımı sildirmiştim. İş yapar, belki bir kaç yazılım başlığına yazar giderim.