301 yaptım ben, yapsan da banlayacaklar. 2 sene oldu sattım siteyi hala banlamamışlar yakındır banlarlar.

Zıkkım olsun ya, 2015'de 15K'ya çökmüşlerdi. Yine en iyisi Adsense idi, hala öyle. Pinterestten yaptık vurgunu. Yine ütülediğimiz rakamı çektiler bizden. Harcadığımız rakamları.

Ulan ismimle üye olamazsın adsense açamazsın dedikleri halde 200 tane hesap açıp ödeme aldım hep küçük rakamlarla. Büyük rakamlar olmaya başlayınca hoooop gümlediler. Art niyet başka bir şey değil.