Aradan geçen 8 ayın ardından, her ay kullanmadığım internetin faturasını ödeye ödeye taahhütü bitirdik sonunda. Üzerine para verdim kimse almadı, bugün kısmetse fesih başvurusu yaptım. Darısı hepinizin başına artık