Bu ne saçmalıktır 1 TL kazancım olsa bile vergi verecem bana kalan 20 kuruş civarıdır kesin. Banka hesabı yerine skrill hesabına aktarsak ordan bir kaç ay durduktan sonra banka hesabına aktarsak olmaz mı? Vergi veririm orda sıkıntı yok ama 1 TL kazancın olsa bile şirket ve vergi vermen saçmalık.