Hocam yeni açılmış gmail kullanmayın. mümkünse 10 yıllık mail kullanın. Adsense onay işini robotlar yapıyor. Her şeyin eskisi daha yüksek puan oluyor. eğer eski domain varsa 3-4 yıllık ve içerikler özgün ise %99.999 onay veriyor.
Anladım, bilgilendirdiğiniz çok teşekkür ederim 😊