Merhabalar,
Birkaç ay önce birkaç defa onaya göndermemize rağmen red aldık. Sebebini de bilmiyoruz. Temiz Gmail hesabı ile işlemleri yaptık. Sitemizi inceleyip garantili bir şekilde onay hizmeti sağlayabilecek var mı? Önce onay daha sonra ödeme şeklinde çalışan arkadaşlar var ise daha mükemmel olur. Daha önce 200₺'ye yakın bir param yandı ve bir daha aynı durumu yaşamak istemiyorum. Kimseyle de boş boş baş ağrıtıcı bir şikayet süreciyle de uğraşmak istemiyorum.
Teşekkürler
Hocam yeni açılmış gmail kullanmayın. mümkünse 10 yıllık mail kullanın. Adsense onay işini robotlar yapıyor. Her şeyin eskisi daha yüksek puan oluyor. eğer eski domain varsa 3-4 yıllık ve içerikler özgün ise %99.999 onay veriyor.