bu tarz değerlere çok fazla dikkat edilmesi söyleniyor ama bence o kadar önemli değil sen 3000 mhz ram de alsan anakartın desteklediği kadar çalışacaktır ramler. ve 2 ramin hızı farklı olursa yüksek olan ram düşük olanın hızında çalışacaktır. Bakacağın tek nokta gecikme değerleri olmalı bence ve tabi DDR