Isınma ile ilgili bir sorun olabilir mi? Fanlar uygun yerleştirildi ve güzel soğutabiliyor mu?
görev yöneticisinden > performans altına cpu değeri yüksek mi
Fan ya da performans ile alakalı bir sorun değil ne yazıkki pc ısınmıyor fan calısmaya gerek bile duymuyor.
OBS ayarlarında Encoder olarak x264 seçili şekilde kayıt yaptığınızda da aynı mıdır?
Musait iseniz bakabilir misiniz?