Linux sistemlerde arayüz kurulması pek tavsite edilen bir durum değildir. Kurulabilir evet ama sunucuya gereksiz yük oluşturacaktır. İyi bir performans da vermiyor bana göre. PM iletirseniz sorularınızı cevaplayabilirim.