Kullanıcı odaklı düşünmek önemli, dediğiniz gibi ilk düşünülmesi gereken ben bu siteye üye olurmuydum? Sorusu. Siteler kullanıcıya bir fayda sağlaması gerekiyor, sohbet ortamı telegramda da var artık. Ya niş bir konun olacak kullanıcıların ilgisini çeken anlık bilgi akışı olacak, ve onlarıda yoruma teşvik edecek konular olacak yada onlara direk bir fayda sağlayacak benim görüşüm bu yönde