forumda başka arkadaşlar iban ekleyip ekleyemediklerini paylaşabilirlerse netleştirebiliriz.
sorun hala devam etmekte.. henüz bir cözüm bulamadim.. dogrulamaya dair bir mail de gelmedi.. odemelerin bekletilip bekletilmediginide henüz bilmiyorum.. ayın 23 de belli olacak bakalim..
hocam sorunu çözebildiniz mi acaba