Geçmiş olsun ben de motor kullanıcısı bir birey olarak aynı şeyleri çok atlattım. Trafikte kadın bebek arabasını en önden götürüyor dikkate bile almıyorlar çok garip insanlar var gerçekten Türkiye'de motor sürülmez diyorlar ya doğru. Ama yapacak bir şey yok.