Bi ara her yer de picoin dolaşıyordu inanmayın boşa vakit kaybı referans felan kasmayın diyordum ama dinleyen çok yoktu en son kimlik doğrulama getirmişlerdi uygulamaya 😀 Devam eden var mı hala borsaya girecek hayaliyle yaşayan