ozituR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam otogardan otobüsle geçmek mümkün müdür acaba.
Belediye Otobüsüne 156 Numaraya Binerseniz En Geç 1 Saat Içinde Varırsınız erdemliye Erdemlidende Dolmuşlar ile Limonlu Denizine Varırsınız