vpsin normal büyük bir server yönetmekten pek farkı yok.
server yönetimi, panel kurup bırakmak ile olmuyor malesef, çok detaylı ayrıntılı teknikler var.eğer uzun yıllar sorunsuz kullanmak ister iseniz. kısa vadeli kullanım isterseniz, sorun çıkma şansı daha az tabi.
şuan üst seviye bir server yönetimi için, aylık 40-50 dolar hizmet ücretleri var, tabi iyi yapanı bulursanız.bunun dışında aylık abonelik gerektiren ek hizmetlerde var server güvenliği için.
ama sanki bütün bunlar gereksizmiş gibi, aylık 15-25 tl arası vpsler vdsler havalarda uçuşuyor, sanki herkez yönetmeyi biliyormuş gibi.
bu iş okadar kolay değil.