Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki hapis cezası falan alıyorlar mı hocam. Yoksa ilk şikayette logoları kaldırdığında Nasıl bir işlem yapılıyor
Olaya bakmak gerekli fakat hapis cezası değil de yüksek meblağlarda para cezası söz konusu oluyor marka ihlallerinde. Kötü örnek olmak istemem fakat yıllar önce bir avukat, çakma ürün satan esnafı teker teker şikayet etmekle tehdit ederek milyonlar toplamıştı ege de küçük bir ilde. Çok ciddi para cezalarının olduğu suçlar bunlar herkes altından kalkamaz.