ismailcavus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KHK m. 61 marka hakkına tecavüz suçu. Şikayet edebilirsiniz. Şahsen sektörüm içerisinde usulsüzlük yapan rakiplerimi affetmiyorum. Size de tavsiye ederim. Dünya, daha yaşanılır bir yer oluyor.
Peki hapis cezası falan alıyorlar mı hocam. Yoksa ilk şikayette logoları kaldırdığında Nasıl bir işlem yapılıyor