Selamlar hayırlı geceler hocalarım. Ben babamın telefonunda papara hesabı var onu kullanıyorum kendi kimliğimle onayladım. Fakat geçenlerde arkadaşım direkt paparadan kolaylık olsun diye numaram üzerinden gönderdiği için hiç kullanmadığım boş bir papara hesabına param gitti. Neyse müşteri hizmetleri ile şifreyi vs buldum çözdük fakat onaylamadan para çekilmiyordu. Şuanda ise asla giriş yapamıyorum. Telefon numaramı ve şifremi giriyorum dediği hata: şuanda giriş yapılamıyor. Farklı bir cihazdan giriş yapmayı deniyorsunuz. Lütfen gelen sms den doğrulama yapınız. Sms e giriyorum link geliyor linke tıklıyorum gelen hata ise: Cihaz bulunamadı.
Edit: Müşteri hizmetleri sadece oyalıyor çözemedim.