Henüz silmediğimiz o kadar konu var ki. İnsanların hakkına girmişsiniz resmen. Hatırlatma için teşekkürler, iyi forumlar.
Bilal bey Yemek sepeti konularımdan bir tanesinin de kilidini açarsanız izniniz olursa oradan devam edeceğim. Teşekkür ederim iyi akşamlar