tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru diyorsunuz, önce son kullanıcı olarak denemek lazım boş bir sitede.
Ama güncellemekten zarar gelmez. Benim lisans 7 ye kadar yoksa şimdiye güncellemiştim illa geliştirme vardır.