Bir ara bende düşünüyordum. Fakat yanlış bilmiyorsam sürekli göz çizdirme yapamıyorsunuz. 10-15 Sene içinde göz tekrar geriye gidiyormuş sanırım. Bu yüzden erken yaşta değil'de yaş biraz ilerleyince çizdirmek daha mantıklı gibi geldi bana.