FatihKabaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam geçmiş olsun tekrardan. Benimde gözlerden ciddi problemim var. kornea nakli bekliyorum şu an. Yanlış anlamazsanız hastalığınızın tam adını ve seviyesini öğrenebilir miyim(eğer biliyorsanız), neden çizdirmek istiyorsunuz ?
Öncelikle çok çok geçmiş olsun hocam. Miyopum ben. Sadece gözlük kullanmak istemediğim için çizdirmek istiyorum.

CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam,
2013 yılında çizdirmiştim. Tabii o zamandan bu zamana çok şey değişmiştir. Ancak o dönemde soran arkadaşlar için yazdığım kısa metni paylaşayım:
T_PLaMeN_R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım 2010 yılında çizdirdi 0.50 gözleri hayatı yarım görüyormusum dedi 0.50 ile
Şuan görmede bı sıkıntısı Yok 11-12 yıl olmuş ama en kaliteli yerde olmuştu göz sonuçta
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.