Arkadaşım 2010 yılında çizdirdi 0.50 gözleri hayatı yarım görüyormusum dedi 0.50 ile
Şuan görmede bı sıkıntısı Yok 11-12 yıl olmuş ama en kaliteli yerde olmuştu göz sonuçta