ahmetgntp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam oteli incelemiştim çok fazla olumsuz yorum mevcut. O yüzden güvenemedim.
ben hep otelin icindeyim, reklam islerini yapiyorum. olumsuz bir otel degil aslinda. yazan olabilir tabikide