Herkese selamlar. Yaklaşık 10 gün önce adsense onayı aldım. Ve o zamandan bu zamana kadar 223 tl para birikmiş hesapta. Ancak bugün bir mail geldi ve reklam sınırlaması aldığımı öğrendim. Adsense hesabına giriş yaptığım wifi üzerinden hiçbir şekilde tıklama yapmadım. Sadece twitterdan reklam almıştım. Bunun sebebi ne olabilir? Ya da bunu yapmadığımı nasıl kanıtlayabilirim?