Temmuz da BNB yakımı var diye biliyorum. O tarih yaklaşınca bir hareketlenme olur diye düşünüyorum geç kalmazsam o zaman almayı düşünüyorum
Ben yakımla alakalı resmi bir bilgi bulamadım
880 dolardan 325 dolar kaldı
7.619 tl'den 2.829 tl'ye düştüm
bende 280$ dan aldım 240a düştü baya düşüşteyim hedeflediğim fiyata düşene kadar beklemedeyim 🥲🚀