mehmettbozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benimde yaşım 17 bende memur çocuğuyum. çok şükür elimdeki telefonu 2 bilgisayarımı ve tabletimi kendim adlım. inanırsan başarabilirsin. kafana takma. sana önerim armut gibi sitelere girerek kendini geliştir. ve eğitim videoları izle.
Eyvallah, kendimi geliştirmeye çabalıyorum, inancım tam

İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O sistem toplanacak bitti
Nokta