benimde yaşım 17

bende memur çocuğuyum. çok şükür elimdeki telefonu 2 bilgisayarımı ve tabletimi kendim adlım. inanırsan başarabilirsin. kafana takma. sana önerim armut gibi sitelere girerek kendini geliştir. ve eğitim videoları izle.
Eyvallah, kendimi geliştirmeye çabalıyorum, inancım tam
O sistem toplanacak bitti
Nokta