benimde yaşım 17 bende memur çocuğuyum. çok şükür elimdeki telefonu 2 bilgisayarımı ve tabletimi kendim adlım. inanırsan başarabilirsin. kafana takma. sana önerim armut gibi sitelere girerek kendini geliştir. ve eğitim videoları izle.