Yani aslında durum şu ; Burada ki topluluğun bu çapta bir düşünce ve de inanca bağlı olaraktan sana dahil edilemez. Senin bu durumu buraya yazıyor olmanda ki yegâne nedeni ben sadece kendine karşı bir nebze motive temin edici bir hareket babından kaynaklı olduğunu varsayıyorum. Yaşıyor bulunduğun bu Dünya'ya erişim sağladığında aslında ne yaptığını biliyordun seçimi yaptın Dünya'ya erişim sağladın burada senin gibi insanların olduğunu söylediler kabul ediyor musun, ettin ki buradasın.
Senin hayatın ve de tutumun aslında bundan ibarettir. Sen bir kitap gibisin ; Giriş, gelişme, sonuç. Sonuçtan sonra ne olduğu orta da basit bir SON. Hayatını şekillendirmeye çalıştığın ve de çabaladığın bu Dünya'da ne yaparsan yap sadece yapacaksın. Ötesi asla olmayacak bir şeyin başlangıcı varsa daima sonu olmak durumunda. Yani sen bu Dünya'ya bir hizmet vermiyorsun onu öldürüyorsun. Kısacası hayatını yaşa ve Sonuç'ta hep birlikte görüşelim.