10 yıl oldu. Ankara dünya göz hastanesinde yaptırdım. Gayet gözlüksüz dolaşıyorum. Ben prk lazer olmuştum. 1 hafta acısını çekmiştim. Ama benden bir yıl sonrada kardeşim Samsun Dünya Göz hastanesinde lasik ameliyatı oldu 1 gün sonra normale dönmüştü. 1 ay sonrada tamamen normalleşiyor. Bildiğim kadarıyla en fazla 15-20 yıl önce yaptıran olmuştur. O yüzden tedirginlik bundan kaynaklanıyor. 50-75 yıl sonrası ne olur bilinmediğinden insanlar endişe ediyor.