Yeni hesap değilde bu hesap üzerinden açılabilirse diye merak ettim çünkü postlar çekimleri profesyonel olarak yaptırmışlar. Ama işte alışveriş mağaza kurallarına uymamış hesapları sanırım bot takipçi bunun sebebi diyebilirim.
O işi bende anlamadım mesela tekrar başvuru neden yapılmıyor diye çok saçma mail atılarak belki tekrar şans denenebilir olmazsa zaten yeni hesaptan devam etmek zorunda kalırsınız