mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni hesap değilde bu hesap üzerinden açılabilirse diye merak ettim çünkü postlar çekimleri profesyonel olarak yaptırmışlar. Ama işte alışveriş mağaza kurallarına uymamış hesapları sanırım bot takipçi bunun sebebi diyebilirim.
O işi bende anlamadım mesela tekrar başvuru neden yapılmıyor diye çok saçma mail atılarak belki tekrar şans denenebilir olmazsa zaten yeni hesaptan devam etmek zorunda kalırsınız