İsimtescil'den host almak mantıklı değil yıllarca işkence çektim hiç kullanmadan boşa para ödedim. Domain de alınmıyor artık işlem ücreti alıyorlar döviz kuru ile yaklaşık 2 dolar gibi domainlerimi yavaş yavaş taşıyorum oradan çekilecek çile değil isim tescil artık. Hem fiyatı pahalı domain olarak ona bir şey demedik ama işlem ücreti nedir döviz kuru ile hangi akla hizmet ediyorlar.