deprem olduğunda 700 kiraya verdiği evinin kiracısını oğlum oturacak diye 1 2 gün içinde dışarı atıp sonra evini 1500 tl ye kiraya veren bir toplumuz, elbette iyilerimiz var ama çok az benim en garibime giden şey şu, bunu yapanlar gece rahat uyuyabiliyor
Rahat uyurlar hocam. Her türlü günahı fitne fesatı yaparlar, sonra da domuz eti olan bir şeyi yemedikleri için en dinine bağlı insan ilan ederler kendilerini. Vatan millet din edebiyatıyla da gül gibi yaşayıp giderler.