Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3500 tl kiraya oturuyoruz. Şehir hastanesi diye millete hizmet için açılan hastanenin bulunduğu ilçede "millet" kiraya 2 yılda 2x 3x zamlar yaptı.
deprem olduğunda 700 kiraya verdiği evinin kiracısını oğlum oturacak diye 1 2 gün içinde dışarı atıp sonra evini 1500 tl ye kiraya veren bir toplumuz, elbette iyilerimiz var ama çok az benim en garibime giden şey şu, bunu yapanlar gece rahat uyuyabiliyor