Okuyunca bir an kendimi buldum yazınızda hocam... Hep yaşadık bilindik sorunları, saçı başı yolduk. @GiRGiN; ile bir mesajlaşın derim. Bir süredir yolum o ve hizmetleriyle kesişti, cidden memnunum. Plesk panelli sunucumda kahvemi yudumlarken stresi unuttum. Cidden çok memnunum, sunucu optimize konularında uzman bir arkadaş, güvenliğe de çok önem verir.
Çok duyulmuş olmayabilir ama, fikir almaktan bişey kaybetmezsiniz. servercity.net