Bahsettiğiniz olayı kapsayan kural bu olsa gerek. Bir de moderatörler de defalarca bu konuda uyarı yaptılar hocam, o şekilde işleyen aktif konu yok şuanda farkettiyseniz. Öyle olursa kategoride rekabet ne hale gelir kim bilir. Herkes daha fazla hediye vermeye çalışacak vs.
Ücretsiz hizmet ve ticari değer talep edilmesi
MADDE 35-
(1) Forumda ticari niteliğe sahip hiçbir hizmetin ve ticari değerin ücretsiz sunulması (bağışlanması) istenemez.
(2) Ücretsiz hizmet sunmak veya ticari değeri bağışlamak isteyen kişiler ilgili kategoride konu açabilirler.