Çok fazla usandım konu açma gereksinimi duydum gerçekten tüm samimiyetimle söylüyorum inanın üzerimde ki bıkkınlıkla yazıyorum.
Uzatmadan anlatmak istiyorum yaklaşık 2-3 senedir vds sunucuda sitelerimi barındırıyorum fakat mutlaka her 4-5 ayda bir patlak veriyor.
Yok plesk buglu vestaya geçelim yok contabo kötü hetznere geçelim yok cyberpanel hatalı cpanele geçelim yok burada sunucu saldırı alıyor karşılayamaz saldırıyı gel başka yere gidelim.
Yıllardır bu döngüde ilerleyip duruyorum panel panel dolanıyorum firma firma geziyorum usandım artık bi ssl sorunu çıkar bi server sorunu çıkar bi optimizasyon sorunu çıkar artık bu tür şeyleri duymak dahi istemiyorum.
Bu serüvenle de paylaşımlı hosting sayesinde tanıştım paylaşımlıya geçeriz yok saldırı alıyorsun al sana suspend yok ip karalisteye alındı yok başka müşteri saldırı alıyor yok bu kadar e-posta atamazsın al sana şu kadar limit yok io limiti yok ram kullanımını aştın.
Artık bi son vermek istiyorum rahat bir kafayla böyle uğraşmadan oturmak istiyorum bilmiyorum bi ben mi yaşıyorum böyle şeyleri yoksa başkaları da yaşıyor mu hiçbir fikrim yok ama umarım burada biri çıkıp doğru yolu gösterir diye umut ediyorum.
Anladım ki böyle self tarz hizmetler yıllar boyu bu şekilde ilerleyecek şimdi kafam attı paylaşımlıya tekrar geçeyim diyorum fakat yine aklıma eskiler geliyor bir bilen arkadaş beni aydınlatırsa çok mutlu olurum.
1- Eskisi gibi firmalarda hala böyle saçma sapan yaptırımlar var mı uyarı dahi vermeden suspendi şak diye yapıştırıp geçiyorlar mı ?
2- Paylaşımlıdan vds geçme sebeplerimden birisi de hızdı şuan yerli firmalarımızda hız/performans konusu ne durumda ?
3- Genelde %90 wordpress alt yapısını kullanıyorum bu alt yapıda hangi firmalar şuan ön planda.
4- Paylaşımlı hostinglerde vds sorunları gibi problemlerle karşılaşır mıyım ? Karşılaşırsam problemi firma mı çözmekte.
5- Dile gelen daha çok şey var fakat çok yoruldum artık fazla da uzatmak istemiyorum
Bu konuda beni aydınlatabilecek biri var mı devir değişti hizmet ağları genişledi sen eski kafa da kalmışsın mı dersiniz ne dersiniz böyle sorunlu yoldan devam mı etmeliyim yoksa paylaşımlıya geçmeli miyim artık? Paylaşımlı da ise önerebileceğiniz yahu bak bu firmadayım gerek hız gerek destek üzmez geçebilirsin diyebileceğiniz firmalarada açığım.