ARTFM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sunucu ve sanal sunucu hizmetleri veren şirketlerin destek politikalarının böyle olması gerekiyor zaten. Burada garip bir durum yok. Türkiye'de ekmek aslanın ağzında olduğundan bizim firmalar müşterinin sunucusuyla ilgilenmek zorunda kalıyorlar. OVH, Hetzner, Redstation'a sitemde bozukluk var, kontrol panelim çalışmıyor diye talep açın, aynı yanıtı alacaksınız. Hatta ısrar ederseniz Hetzner işi biraz ileri götürüp azarlama moduna bile geçiyor.
çok enterasan valla.