yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Useragent ne olarak tanımlı hocam, webview üstüne yazdığınız bir kod bloğu mu var yoksa size hepsi size özel bir kod bloğu mu çalışıyor?
uygulama webview değil hocam android studioda yazılmış eski bir uygulama daha önce kullanıyorduk ama şuan kullanamıyoruz işte sistemi müsaitseniz anydesk atsam bir bakabilirmisiniz