boluwebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uygulama üzerinden mobil çalışıyor
Useragent ne olarak tanımlı hocam, webview üstüne yazdığınız bir kod bloğu mu var yoksa size hepsi size özel bir kod bloğu mu çalışıyor?