Herkese Merhaba,
Önümüzdeki 4-5 ay içinde IELTS girmem gerekiyor yüksek lisans için. Fakat bir türlü çalışmaya başlayamıyorum kafa karışıklığından dolayı. Daha önce giren arkadaşlar nasıl bir yol izlediniz, nasıl bir yol haritanız vardı?
Ayrıca mevcut grammerimin temelinde bazı zayıflıklar olduğunu hissediyorum. Grammere nereden nasıl başlamamı tavsiye edersiniz. Hangi grammerleri kesinlikle, hangi sıra ile bakmamı önerirsiniz?
Şuan mevcut seviyem b2-c1 arası fakat bahsettiğim gibi grammerime güvenemiyorum bir türlü