Merhaba arkadaşlar bizim apartmanın elektriğinde akşam saat 5ten beri problem var. Elektrik arıza geldi baktı sorun bizden kaynaklı değil dedi. Elektrikçi geldi baktı soruna yapamadılar. Elektrik 2 dakikada bir gidip geliyor. Sabah gelip komple tesisata müdahale edecekler ancak bir sorun var sabaha kadar tüm şartelleri kapatmak istiyoruz fakat derin dondurucu içindekiler de önemli. Sabaha kadar bu soruna müdahale ettirme yolları biliyor musunuz? Dondurucuyu fişte tutmaya da korkuyoruz yanacak artık diye