Benim zamanımda 120 idi. 2010 da ödeyim dedim. 8 bine çıkmış 5 bin TL. Yuh dedim. Faiz silmediler yapılandırmada ödeyemedim o zamanlar. Gel zaman git zaman 16 bin olmuştu geçen sene. Yapılandırma çıktı 6500 kapattım. Bu devletin işine akıl sır ermiyor.
Valla hocam mezun olduktan 2 yıl sonra KYK'yı düşünmek istemiyorum.
En azından işe girdikten sonra kenardaki paramla birlikte birleştirir az az ödüyormuşum gibi hissederim

Kim bilir belki de seçimle bize af getirirler (hiiiç samıyorum ama bir umut

)