650 oldu hocam 150 de öyle ihtiyaçlara harcıyorum
Benim zamanımda 120 idi. 2010 da ödeyim dedim. 8 bine çıkmış 5 bin TL. Yuh dedim. Faiz silmediler yapılandırmada ödeyemedim o zamanlar. Gel zaman git zaman 16 bin olmuştu geçen sene. Yapılandırma çıktı 6500 kapattım. Bu devletin işine akıl sır ermiyor.